Tuesday, March 31, 2009

Langkawi XC Ride '09

Posted by art

JOM KAYUH RAMAI-RAMAI..!!
LANGKAWI CROSS COUNTRY RIDE 09'
dATe : aPRiL 18, 2009
timE : 07.30 a.m
sTARt/fiNiSh : Lgk inT. aiRPort (pARKing aReA)
Dapatkan T-Shirt PERCUMA
Menangi hadiah2 CABUTAN BERTUAH!
MAKAN Tghr disediakan..
Oleh kerana pd bulan April ni tidak ada mana2 kelab yg menganjurkan Jamboree, maka 99Bikes pun saja-saja bercadang utk mengadakan satu program kayuhan basikal sempena bulan April utk mengisi masa yg free bulan April ni. Berkat kerjasama & minat dikalangan ahli kelab, maka jadi la program ni. Lepas tu ada pulak kawan2 yang nak sponsor lg..lg ok la...
Acara ni terbuka kpd semua peminat mountainbike di seluruh dunia. Trek yg tidak berapa mencabar, sesuai utk semua lapisan umur tak kira tua atau muda ataupun tak sempat nak training. Buleh kayuh punya..Kita akan menyediakan marshall yang sentiasa bersiap sedia untuk rescue peserta2 yang pancit.
Trek agak best jugak. Peserta akan kayuh melalui jalanraya sikit, lepas tu melalui bendang, kebun getah, hutan pun ada, bukit2 & macam2 lg ada la..... nampak pemandangan laut yg cantik lg... maksud kata sesiapa yg menyertai kayuhan ni tak berapa tekanan la bila kayuh. Kalau ada sesiapa yg nak thrill sikit tu kita ada 'optional trek' kalau nak climbing bukit yg tinggi2 ataupun nak try downhill yg ngeri2 ke... no problem punya..
So, apa tunggu lagi, jom la join ramai2..!!
Sekiranya berminat, sila download borang penyertaan di bawah dan ikut arahan tertera..
TQ

3 comments:

MADDUHA said...

assalamualaikum dan selamat sejahtera..akhirnya..akan terubat juga rindu pada pulau langkawi, dan juga geng kayuh yang best.. hehhee..sampai nanti che art :-)

MADDUHA said...

askum..art, program nih involve jabatan belia dak? kalo involve kalu mintak keluaq surat bley.. bley dapat cuti tanpa rekod(c.t.r)..buleh la rehat lagi sehari di sana..ok TQ..0123060911

Anonymous said...

Assalamualaikum semua! Hari Sabtu ini pertama kali saya masuk acara bycyle. Bolih saya tahu berapa km kena kayuh bycycle? Terima kasih.